Nüüd on vaba aeg ja mina võin kirjutada ja kirjeldada oma praktikat. Minu praktika oli 2. B klassis oma koolis. Klass on hea ja sõbralik. Mulle väga aitas õpetaja andis soovitused. Selles klassis ma vaatasin seitse tundi ja andsin kokku 30 tundi.
Minu esimesed tunnid olid detsembris ja viimased veebruaris. Ja viimasel päeval 7.03.14 mul oli veel klassiväline üritus. Ürituse teema oli "Tee headust!" eesmärgid olid: moodustada laste mõtetes mõiste "headus"; laiendada õpilaste teadmised headusest ja tema rollist meie elus; töötada, et väljaehitada ühtsed meeskonda; arendada õpilastel vastutustundlikku suhtumist inimetele.
Oma ajal mina juba töötasin klassijuhatajana. Ja aeg jookseb, lapsed muutuvad.
Sest et mina töötan koolis juba mittu aastat ei või öelda, et praktika tõi mulle midagi uut. Mina töötan koolis, suhtlen vanematega ja kui juhtub lahendan probleeme. Minu arvatest kõige suurem probleem on see, et lapsed ei taha õppida, aga vanematel ei ole aega olla oma lastega.
Lapsed tulevad kooli ja tihti juhtub, et kaasas ei ole mingit kooliasja. Mõned vanemad ei kontrolli, mida laps võtab kooli kaasa.
Selles klassis on reegel "Aita oma sõpra!" ja kui juhtus, et keegi midagi unustas siis teised püüavad teda aidata. Klassis on võimalus aidata teineteist tundides, kui keegi tegi mõne ülesanne, siis ta võib aidata teist. See on hea sest lastel kasvab sõprus, vastastikune abi.
Praktika jooksul mul ei olnud probleeme lastega ja vanematega.
Selle aja jooksul mina veel kord sain aru, et töö lastega on raske ja hoolikas töö.
Minu esimesed tunnid olid detsembris ja viimased veebruaris. Ja viimasel päeval 7.03.14 mul oli veel klassiväline üritus. Ürituse teema oli "Tee headust!" eesmärgid olid: moodustada laste mõtetes mõiste "headus"; laiendada õpilaste teadmised headusest ja tema rollist meie elus; töötada, et väljaehitada ühtsed meeskonda; arendada õpilastel vastutustundlikku suhtumist inimetele.
Oma ajal mina juba töötasin klassijuhatajana. Ja aeg jookseb, lapsed muutuvad.
Sest et mina töötan koolis juba mittu aastat ei või öelda, et praktika tõi mulle midagi uut. Mina töötan koolis, suhtlen vanematega ja kui juhtub lahendan probleeme. Minu arvatest kõige suurem probleem on see, et lapsed ei taha õppida, aga vanematel ei ole aega olla oma lastega.
Lapsed tulevad kooli ja tihti juhtub, et kaasas ei ole mingit kooliasja. Mõned vanemad ei kontrolli, mida laps võtab kooli kaasa.
Selles klassis on reegel "Aita oma sõpra!" ja kui juhtus, et keegi midagi unustas siis teised püüavad teda aidata. Klassis on võimalus aidata teineteist tundides, kui keegi tegi mõne ülesanne, siis ta võib aidata teist. See on hea sest lastel kasvab sõprus, vastastikune abi.
Praktika jooksul mul ei olnud probleeme lastega ja vanematega.
Selle aja jooksul mina veel kord sain aru, et töö lastega on raske ja hoolikas töö.
Комментариев нет:
Отправить комментарий