15.11.13 külastasin 2.B klassi, kus vaatasin, kuidas lapsed töötavad plasiliiniga ja teevad erinevaid loomi. Oli vaja plastiliini laiali määrata.
Loodusõpetuse tunnis oli tema "Loomad" ja tööõpetuse tunnis nad jätkasid seda teemat. Tunni alguses õpetaja veel kord rääkis, mis loomad elavad maailmas, kuidas nad oma vahel erinevad. Küsis, mis loomad meeldivad lastele. Seletas, mis tehnikas nad hakkavad töötama ja näitas, kuidas see toimub. Iga laps proovis, kuidas see läheb.
Sel ajal kui lapsed töötasid, õpetaja käis nende vahel ja aitas, kui oli vaja. Veel ta riputas tahvlile kolm suurt seinalehti, kus olid kujutatud erinevate loomade elupaigad (mets, linn, järv) Tunni lõpus õpetaja palus last kleepida oma töid siina, kus need loomad elavad.
Tunnis õpilased saaksid korrata, mis loomad elavad maailmas ja meisterdada, neid kes meeldib.
Loodusõpetuse tunnis oli tema "Loomad" ja tööõpetuse tunnis nad jätkasid seda teemat. Tunni alguses õpetaja veel kord rääkis, mis loomad elavad maailmas, kuidas nad oma vahel erinevad. Küsis, mis loomad meeldivad lastele. Seletas, mis tehnikas nad hakkavad töötama ja näitas, kuidas see toimub. Iga laps proovis, kuidas see läheb.

Sel ajal kui lapsed töötasid, õpetaja käis nende vahel ja aitas, kui oli vaja. Veel ta riputas tahvlile kolm suurt seinalehti, kus olid kujutatud erinevate loomade elupaigad (mets, linn, järv) Tunni lõpus õpetaja palus last kleepida oma töid siina, kus need loomad elavad.
Tunnis õpilased saaksid korrata, mis loomad elavad maailmas ja meisterdada, neid kes meeldib.
Комментариев нет:
Отправить комментарий