Täna 19.11.13 külastasin viimased kolm tundi: vene keel, matemaatika ja lugemine. Tunnid olid väga põhjalikud ja huvitavad.
Lugemise tunnis oli üldine teema " Kogu aeg ela ja õpi!" Selle teemaga olid seotud paljud tunnid, kus lapsed lugesid ja rääkisid milleks on vaja õppida ja kuidas õppimine aitab elus. Lapsed juba said aru, et õppimine on väga tähtis.
Tund algast sellest, et õpetaja pakkus lastele erinevaid vanasõnu ja kõik koos arutlesid ja vestlesid nende järgi. Tunnis nad lugesid V. Goljavini juttu "Всему своё время". Jutustuses olid dialoogid ja lapsed lugesid rollide kaupa. Lugemisoskuse arendamiseks õpilased lugesid teksti kaks korda, selleks et saaksid osa võtta rohkem last. Pärast õpetaja näitas pilte ja palus leida ja lugeda tekstist lause, mis sobiks selle pildile. Õpetaja tegi rühmatööd: oli vaja koostada teksti põhjal 3 küsimust ja teised pidid vastama.
Viimaseks, kui nad rääkisid selle tektist ja peategelastest, õpetaja palus neid veel kord lugeda väga ilmekalt, et näidata kõike emotsioone, mis olid poisil.
Lugemise tunnis oli üldine teema " Kogu aeg ela ja õpi!" Selle teemaga olid seotud paljud tunnid, kus lapsed lugesid ja rääkisid milleks on vaja õppida ja kuidas õppimine aitab elus. Lapsed juba said aru, et õppimine on väga tähtis.
Tund algast sellest, et õpetaja pakkus lastele erinevaid vanasõnu ja kõik koos arutlesid ja vestlesid nende järgi. Tunnis nad lugesid V. Goljavini juttu "Всему своё время". Jutustuses olid dialoogid ja lapsed lugesid rollide kaupa. Lugemisoskuse arendamiseks õpilased lugesid teksti kaks korda, selleks et saaksid osa võtta rohkem last. Pärast õpetaja näitas pilte ja palus leida ja lugeda tekstist lause, mis sobiks selle pildile. Õpetaja tegi rühmatööd: oli vaja koostada teksti põhjal 3 küsimust ja teised pidid vastama.
Viimaseks, kui nad rääkisid selle tektist ja peategelastest, õpetaja palus neid veel kord lugeda väga ilmekalt, et näidata kõike emotsioone, mis olid poisil.
Комментариев нет:
Отправить комментарий