вторник, 19 ноября 2013 г.

Matemaatikatunnis lapsed hakkasid õppima detsimeetri. Enne oli meeter ja sentimeeter. Tunni algused nagu alati õpetaja väga põhjalikult kordas, mida lapsed juba teavad. See toimus esitluse järgi, oli ka suuline arvutamine. Õpetaja palus suure joonlauaga mõõta tahvlit, ukst, õpetajalauda. Ja tavalise joonlauaga mõõta oma kooliõpikut. Pärast õpetaja kleebis tahvlile suure paberjoonlauda ja hakkas seletama, mis on detsimeetr. Koos õpilastega nad hakkasid mõtlema, kus võib kasutada m, dm, cm. Tunni jooksul lapsed tegid erinevad ülesanded, töötasid õpikus ja vihikus. Üheks huvitavaks oli rühmatöö ülesanne, kus iga rühm pidi mõõtma  klassiruumis mingid asja: stend, tahvel, riiul...  ja kirjutada cm, dm ja kui oli vaja siis m.

Комментариев нет:

Отправить комментарий